Klant Contact Services - GORTcoaching - Gratis oriëntatiegesprek
Plan een Gratis Oriëntatiegesprek

klant contact services

Klant Contact Services is in 2001 opgericht en onderscheidt zich door de betrokkenheid van haar medewerkers bij haar opdrachtgevers en de klanten van die opdrachtgevers. KCS is doorlopend op zoek naar mogelijkheden om de dienstverlening voor de Achmea labels (waaronder Zilveren Kruis Achmea, Agis Zorgverzekeringen, Interpolis en FBTO) verder te verbeteren. Bij KCS stimuleren ze elkaar om verder te denken dan de initiële klantvraag. Ze willen de partner voor hun klanten en opdrachtgevers zijn. Bij KCS krijg je meer dan een antwoord op je vraag. Het menselijke aspect voert bij hun de boventoon. Dit geldt zowel voor klant, medewerker als opdrachtgever. Omdat binnen deze organisatie klantcontact centraal staat heeft GORTcoaching voor de medewerkers van Klant Contact Services een passend coachtraject verzorgd.
Tijdens dit traject is er gewerkt aan:

[checklist]

N

Persoonlijke ontwikkeling

N

Zelfreflectie

N

Oplossingsgericht denken

* De genoemde ontwikkelingspunten zijn slechts voorbeelden. GORTcoaching geeft geen inhoudelijke informatie vrij over coachtrajecten.

Meer weten over GORTcoaching?

GORTcoaching biedt verschillende coachtrajecten, informeer naar de vele mogelijkheden!