Suggestie pagina - GORTcoaching - Gratis oriëntatiegesprek
Plan een Gratis Oriëntatiegesprek

Uw suggesties zijn belangrijk

 

Uw suggesties, ideeën en opmerkingen zijn belangrijk voor ons! Zit u aan iets te denken waar wij ons nog in zouden kunnen verbeteren? Alle suggesties komen direct binnen op mijn email en door mij persoonlijk opgepakt, ik hoor graag van u via het suggestie formulier. Tosca Gaakeer

Directeur & Oprichter , GORTcoaching.nl

Suggestie formulier

9 + 8 =


 

In behandeling

Hieronder – aan de linkerkant – zijn de suggesties te zien die op dit moment onder de loep worden genomen en in behandeling zijn voor verbetering. Aan het percentage in de voortgangsbalk is te zien in hoeverre we hiermee al geslaagd zijn.


 

Suggestie Nathalie:

Is het mogelijk om het coachingstraject uit te breiden met een online cursus solliciteren (als aanvulling op huidige traject)?

Wat wij hiermee hebben gedaan:

  • Progressie 75%

Er zijn nog geen online cursussen beschikbaar. Wij hebben wel een e-book beschikbaar over solliciteren.


 

Suggestie Hilde:

Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben tot langere coachsessies, zodat ik sneller aan de slag kan.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

  • Progressie 60%

Wij zijn bezig met het toevoegen van de manieren waarop coaches te werk gaan tijdens hun sessie met de coachee. Er zal dan ook bijstaan welke coaches beschikbaar zijn voor langere coachsessies.


 

Suggestie Berend:

Bij mijn eerste aanmelding via de mail als geïnteresseerde duurde het wat lang voordat ik een reactie kreeg. Er ging meer dan een dag overheen. Op zich vind ik dat niet erg, maar ging daardoor ook contact leggen met andere coachingsbureaus. Er is namelijk genoeg aanbod.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

  • Progressie 90%

Dit is iets wat we zelf superbelangrijk vinden en nu ook hebben opgenomen in de targets. Een coach moet binnen 24 uur reageren. Om dit te bevorderen hebben we nu ook bij de meeste coaches een app op hun telefoon gezet zodat ze mails eerder lezen en sneller kunnen reageren. We volgen steeds of dit goed gaat en het gaat nu ook een stuk sneller! In de toekomst hopen we te kunnen investeren in een online boekingssysteem zodat je als klant zelf een afspraak kan inplannen zonder een mail te hoeven sturen.

 


 

Suggestie Vivian:

Als je iemand aandraagt om ook voor coaching te kiezen bij Gort, zou ik geen Bijenkorf bon geven. Niet in alle steden is een Bijenkorf. Een dinerbon, filmbon o.i.d. is denk ik leuker en handiger (bovendien vindt iedereen het, denk ik, leuk om naar de film te gaan, uit eten te gaan, kortom te ontspannen). Niet iedereen vindt shoppen leuk (de meeste vrouwen wel trouwens, waaronder ik). Je kunt vragen: wat voor soort bon wilt u ontvangen (vier soorten bonnen bijvoorbeeld; film, uit eten, hotel of vvv-bon?).

Wat wij hiermee hebben gedaan:

  • Progressie 80%

Goed punt. We zijn als bedrijf begonnen in de grote steden, maar door onze groei zitten we nu ook in steden waar geen Bijenkorf is. Als het goed is kan je de bon nu ook online uitgeven! Heb je een leuk idee of suggestie over een andere bon, laat het ons weten!


 

Suggestie Machiel:

Betere/lekkerdere koffie

Wat wij hiermee gedaan hebben:

  • Progressie 80%

Geef aan om welke coachlocatie dit gaat! Schande, dit kan echt niet! We zullen persoonlijk op deze locatie langsgaan om de koffie uit te testen.


 

Suggestie Daan:

Het zou leuk zijn om na een paar maanden weer aan bepaalde (meditatie) oefeningen te worden herinnerd. Ik moet bijvoorbeeld aan mijn zelfcompassie werken, maar merk dat ik er soms dagen niet aan denk. Leuk om daar een soort reminder van te krijgen!

Wat wij hiermee gedaan hebben:

  • Progressie 70%

Super leuk idee! We zijn op dit moment druk bezig met het ontwikkelen van ’terug-kom-cursussen’. We gaan inderdaad kijken naar de mogelijkheid om mensen een reminder te sturen van de opgekregen en gedane oefeningen. Heb je een leuk idee, laat het ons weten!


 

Suggestie Melanie:

Ik vind het jammer dat ik niet gelijk een afspraak kan inplannen, maar hiervoor eerst een mail moet sturen.

Wat wij hiermee gedaan hebben:

  • Progressie 30%

Bedankt voor je suggestie! We zijn op dit moment druk bezig met het ontwikkelen van een boekingsmodule die dit mogelijk maakt.


 

Suggestie Esther:

Ik vind het nog erg onduidelijk bij welke coach ik met welk vraagstuk terecht kan.

Wat wij hiermee gedaan hebben:

  • Progressie 95%

We zijn momenteel bezig met een pagina “soorten coaching” waar je direct de meest gezochte specifieke vraagstukken en doelgroepen kan vinden. Op deze pagina’s is dan ook direct te zien welke coaches deze specialisaties aanbieden.


 

Reeds behandeld

Hieronder – aan de rechterkant – zijn de suggesties te lezen die wij behandeld en verbetert hebben naar jullie wensen. We stellen jullie suggesties, ideeën of opmerkingen heel erg op prijs. Dus nogmaals schroom niet en laat iets van je horen. Bedankt voor jullie input!


 

Suggestie Fouad:

Facturen overmaken via de bank is vervelend. Zouden jullie niet iets kunnen doen met ideal?

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
Het is nu voor al onze klanten mogelijk om met ideal te betalen.

 

Suggestie Annechien:

Ik ben content met het resume als resultaat maar zou graag een eindverslag ontvangen met daarin een samenvatting, conclusie en eventuele vervolgstappen/aanbevelingen.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
Het is nu bij elke coach mogelijk een eindverslag aan te vragen als onderdeel van het coachtraject.

 

Suggestie Sander:

De welkomst-email is voor mij niet persoonlijk genoeg.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R

We hebben de mail persoonlijker gemaakt. We richten ons in de welkomst-email vooral op relevante informatie.


 

Suggestie Dirk:

Ik zou aan het begin van de coaching graag een drie-gesprek met leidinggevende erbij willen hebben zodat we meer met elkaar op een lijn zitten over het traject.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
Bij elk zakelijk coachtraject is dit nu standaard. 

 

Suggestie Yvke:

Kunnen jullie eerder de rekening sturen?

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
Bij zakelijke klanten sturen we de factuur vooraf en bij particulieren iedere week.

 

Suggestie Lauren:

Kunnen jullie een samenwerking met mij aangaan als ik over een maand of vijf zelf gecertificeerd coach ben?

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
We hebben nu een online sollicitatieformulier die je gelijk kunt invullen! We horen graag van je!

 

Suggestie Davied:

Het meer onder de aandacht brengen van aanvullende programma’s of inzichten die Gort biedt. Op social media kom ik GORTcoaching vaak tegen, maar de binding met de coach is met name belangrijk. Ik vermoed dat Gort op basis van de coaching die zij bieden mij als coachee meer kan bieden.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
Klopt, we zouden meer commercieel kunnen zijn maar laten het nu vooral aan onze GORTcoaches over. 

 

Suggestie Rosa:

De mogelijkheid tot betaalbare assessments of korting bij assessmentbureaus zou mijn coachingtraject compleet hebben gemaakt. Helaas was de assessment te duur en kon ik deze daardoor niet volgen.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
We hebben nu een overzicht gemaakt van welke testen en assessments je af kan nemen bij welke coach. 

Het is nu ook mogelijk om je coachtraject samen te stellen uit verschillende coaches met verschillende expertises zodat jij alles krijgt waar je recht op hebt. Als je hier interesse in hebt kan je contact opnemen met Joline@gortcoaching.nl of Sander@gortcoaching.nl voor persoonlijk advies. Geheel gratis natuurlijk.


 

Suggestie Bregje:

Bereikbaarheid. Ik heb twee keer gebeld met een bepaalde vraag, maar kreeg geen of een late reactie.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R

Wat vervelend! We zijn nu ma t/m do van 09:00 tot 21:00 open, op vrijdag van 09:00 tot 18:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. U kunt ons nu dus veel vaker bereiken!


 

Suggestie Kees:

Het is op zich logisch dat de administratieve zaken gecentraliseerd plaatsvinden; ik heb echter liever dat het zakelijke aspect door de coach zelf wordt gedaan. Je hebt dan te maken met een persoon en dat is prettiger. Achter de schermen kun je natuurlijk gecentraliseerd werken, maar de uiteindelijke factuur, gesprek met de opdrachtgever, coachee e.d., worden dan door de coach gedaan. Voordeel: de coach kent alle ins en en outs en kan op alle vragen die er over het traject zijn, beantwoorden.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
We hebben juist het facturatie proces gecentraliseerd omdat coaches goed zijn in coachen en we hen de mogelijkheid willen geven dit zo veel mogelijk te blijven doen.

 

Suggestie Sven:

Ik raak soms een beetje verdwaald op jullie website. Ik kan niet precies aanduiden waardoor, maar ik heb het gevoel dat daar wel wat aan verbeterd zou kunnen worden. Zo is bijvoorbeeld het onderscheid tussen zakelijk en particulier voor mij onlogisch. En de omschrijvingen van de coaches (die ik heel goed en fijn vind!) zitten voor mijn gevoel diep weggestopt op de site.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
We hebben een nieuwe indeling op de site gemaakt. Laat ons weten wat je er van vindt!

 

Suggestie Rick:

De eerste sessie was bij mij op kantoor. Dit zou ik voortaan afraden, omdat het vaak persoonlijk wordt en ik me daar niet veilig voelde om mij volledig te uitten.

Wat wij hiermee gedaan hebben:

R
We hebben onze coaches geinformeerd en er op gewezen dat ze altijd er zeker van moeten zijn dat de gekozen locatie geschikt is voor een coachgesprek. Stem samen met de coach af welke locatie voor jou het beste is. Het is inderdaad heel belangrijk dat je je hier vrij genoeg voelt om je volledig te uitten.

 

Suggestie Anne:

Misschien een soort ‘terug-kom-gesprek’ plannen na een bepaalde periode. Ondanks dat ik op dit moment nog geen concrete veranderingen zie binnen mijn werk, heb ik heel veel gehad aan de zeven gesprekken met de coach. Ik ben me ervan bewust dat ik dit uiteindelijk zelf moet doen en dat ik zelf in de hand heb of ik wel/niet iets doe met deze gesprekken. Het zou fijn zijn om bijvoorbeeld over een half jaar nog eens contact te hebben, een update te geven en daar feedback op te krijgen.

Wat wij hiermee gedaan hebben:

R
We nemen sowieso een half jaar na dato met iedereen contact op via de email. Je kunt natuurlijk ook zelf een vervolggesprek bij je coach plannen om te kijken in hoeverre je nu verder bent dan toentertijd.

 

Suggestie Quirine:

De trainingslocaties die bij de coaches op de site staan beschreven kloppen niet altijd.

Wat wij hiermee gedaan hebben:

R
We hebben nu een iemand ownership gegeven over dit proces, dus foutjes sluipen er niet meer zo makkelijk in!

 

Suggestie Mick

Het zou fijn zijn om meer materialen mee te krijgen die ik thuis kan gebruiken.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R
Je kunt nu onbeperkt materialen meenemen naar huis na aanvraag bij je coach.

 

Suggestie Fleur

Ik vind dat het begrip GORT wat afstandelijk is. Het is de coach die het menselijk maakt. Hier kan wel wat aan gedaan worden. Coaching is mensenwerk.

Wat wij hiermee hebben gedaan:

R

Wij heten volledig GORTcoaching en hier is het logo nu ook naar aangepast.